قیمت خرید کابل جوش کاری

قیمت خرید کابل جوش کاری

0
(0)

در جوش کاری برق برای منتقل نمودن قطب منفی و مثبت از دستگاه به جسم های مختلف از کابل جوش کاری بهره میبرند؛ کابل جوش با توجه به دستگاه انتخاب میشود. این محصول انقدر تنوع دارد که اگر این کابل رو نشناسید یا با فروشنده مشور نکنید ممکن است از کابل نامرغوب با قیمت خرید کابل جوش کاری نامعقول به شما فروخته که هم در عمر دستگاه موثر بوده. ویا باعث جوش کاری بدی برای شما خواهد شد.

کابل جوش کاری

کابل های جوش کاری از رشته های مسی به یکدیگر تابیده شده درون یک لاسیتک ویا پلاسیتک ساخته شده که دارای رسانای خوبی برای منتقل نمودن ولتاژ دارا است. هرچه دستگاه جوشی که شما تهیه نموده اید قوی تر باشد باید شما تعداد بیشتری سیم داشته باشید که به سایز سیم جوش کاری شما نیز نزدیک تر باشد.

این سیم وکابل ها به نوع خود دارای برندهای مختلف و شیوه های مختلف تولید شدن هستند. از روی دیگر استفاده از انبر در جوش برق مانند سرپیک جوش گلور در کار خود نیز موثر است. در ادامه شما با سایزهای کابل آشنا میشوید.

شما میتوانید برای راهنمایی و مشاوره بیشتر در مورد راهنمای خرید کابل جوش کاری نیز مطالعه فرمایید.

مطالعه کنید درباره‌  تفاوت کابل فشار قوی و ضعیف

سایز کابل جوش کاری

کابل جوش 18 1 در 75

کابل جوش 16 1 در 50

کابل جوش 14 1 در 35

کابل جوش 12 1 در 20

کابل جوش 20

این محصول با کابل برق اشتباه نگیرید زیرا از کابل جوش 12 در دستگاه های 200 آمپر مانند اینورتر ادون میتوانید استفاده داشته باشید.

قیمت خرید کابل جوش کاری

متریال روکش کابل

به غیر از سایز کابل جوش نیز مواردی همچون روکش آن هم در بازار نیز موثر است. به طور مثال شما زمان خرید کابل جوش از سوی فروشنده ها این عبارات مانند نسوز، نیمه سوز، پلاسیتکی، لاستیکی و…

خب بدیهی است که روی رشته های سیم جوش کاری نیز روکش هایی نیز وجود دارد که از اتصال شدن سیم و کابل به زمین و قطعه کار گردد از متریال های مختلفی تولید میشوند.

متریال ها

پی وی سی – لاسیتکی – پلاستیکی

این موردهایی رو که به شما خواهم گفت مربوط به زمانی است که با نقطه های ذوب دوام بالایی خواهند داشت که یکی از این ها روکش با کیفیت بالا است که با هدف مقاومت بالا در برابر گرما شدید است که در زمان جوش کاری نیز روی داغی کابل تاثیر گذاشته و باعث سوراخ شدن و نهایتان نابودی کابل گردد. که در صورت خرید کابل با روکش با کیفیت خوب از این حادثه جلوگیری میکند.

نوع بافت سیم

بافته

افشان

در صورتی که کابل با رشته های سیم های به هم تنیده باشد به ان افشان میگویند. و در زمانی که سیم ها به دور یکدیگر چرخیده باشد به آن بافته خواهند گفت.

مطالعه کنید درباره‌  بررسی و انالیز انواع کابل‌های انتقال داده

برند کابل جوش

تولید کننده های زیادی در ایران در حال تولید محصولات با کیفیت مرغوب هستند. که توانایی ان را دارند که سهم بازار زیادی رو به خود اختصاص دهند و واردات و ارزبری مان را در این زمینه به حداقل برسانند.

از این تولید کنندگان میتوان به کابل یزد، افشان اردستان و… اشاره داشت.

قیمت خرید کابل جوش کاری

کابل جوش نسوز لاسیتکی

شما تنها موارد کمی از این برندها رو که به شما معرفی کردیم شناخته اید شما میتوانید برای خرید این کابل ها از متراژی 5000 تومان تا 9000 تومان نیز تنوع جلوروی خود نیز ببینید.

شما میتوانید برای مشاوره خرید این کابل ها باما تماس حاصل فرمایید.

در هر زمینه جوش کاری نیز این محصول برای اتصال به انبر اتصال جوشکاری احتیاج خواهد داشت.

قیمت خرید کابل جوش کاری سایز 20

فروشگاه سامان به صورت آنلاین و حضوری نیز با بهترین قیمت خرید کابل جوش کاری 20 را به طور مستقیم برای مصرف کنندگان نیز عرضه میکند. ویا به صورت کابل جوش مد نظر خود را به صورت تلفنی نیز خریداری نمایید. با توجه به قیمت روز مس و پی وی سی تعین و به شما مشتریان نیز اعلام گردد. نکته که باید به آن توجه کنید آن که کابل جوش با روکش لاستیکی نیز قیمتی بالاتر نیز دارند.

قیمت خرید کابل جوش کاری 12

قیمت خرید کابل جوش کاری 12 برای کلیه تجهیزات جوشکاری، جوش در رطوبت بالا و عملکرد رسانایی بالا در دمای زیر 70 بسیار مناسب بوده. و از رشته های مسی شده با تاب بالا ومقاوم سازی شده در مقابل گرما تولید شده است. و در گرمای شدید بسیار استحکام و مقاومه. در برابر پی وی سی بالا در جوشکاری با آمپر بالا نیز خواهد بود.

مطالعه کنید درباره‌  سیم وکابل جوشکاری

این نوع کابل با دارا بودن روکشی با کیفیت در برابر سرما خشک و شکسته نیز نمی شوند.

دیگر ویژگی ها

کیفیت بسیار بالا

مناسب برای همه جور کار تجهیزات جوشکاری

قابل استفاده در مکان هایی با رطوبت بالا

قیمت خرید کابل جوش کاری نسوز 16

قیمت خرید کابل جوش کاری نسوز برای جوشکاری با توان 300 گزینه مناسبی به شمار می آید و دارای مواد عایق با کیفیت عالی و رشته سیم مسی استاندارد نیز هستند. که در متراژهای مختلف در ایران نیز تولید میگردند. در سرما برایشان اتفاقی نمی افتد، با انواع الکترودها از جمله 4،3 و 2 نیز میتواند کار کند. به خاطر رسانایی بسیار عالی نیز خروجی پایدار و یک تیکه ایی رو جهت جوش کاری بسیار حساس و با مصرف کم نیز انجام میدهد. این نوع کابل دارای وزنی مناسب جهت جابه جایی نیز هست.

شما میتوانید ما را در اینجا دنبال نمایید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: صفحات وب

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس باما